Wiecie, 偶e ka偶dy z Was, kto za m艂odu posiada艂 Pegasusa jest cziterem? Oszukiwali艣cie w prawie ka偶d膮 gr臋 nawet o tym nie wiedz膮c. Tak moi drodzy. Wy oszukiwali艣cie innych, a Pegasus oszukiwa艂 Was. Zaraz dowiecie si臋 jak i dlaczego.

馃挵 WSPARCIE:
https://www.youtube.com/channel/UCA7G7bFVZxB5D9DrHKld2Ow/join

馃敶 ZASUBSKRYBUJ NASZ KANA艁!
https://www.youtube.com/retrogralniapl?sub_confirmation=1

馃敶SERWER DISCORD RG

Discord

Wszystkiemu winny jest podzia艂 konsol na te dzia艂aj膮ce w systemie PAL i te dzia艂aj膮ce w systemie NTSC. Do tych pierwszych mo偶emy zaliczy膰 naszego Pegasusa i europejskiego NESa, do drugich ameryka艅skiego NESa i japo艅skiego Famicoma.

Na potrzeby tego filmu i oszukiwania nas przez Pegasusa starczy nam g艂贸wna informacja, 偶e konsole dzia艂aj膮ce z odbiornikami NTSC musia艂y generowa膰 obraz z cz臋stotliwo艣ci膮 oko艂o 60Hz i 30 klatek na sekund臋, a PALowskie z cz臋stotliwo艣ci膮 50Hz i 25 klatek na sekund臋.

Najprostszym rozwi膮zaniem tego programu, stosowanym przez wiele lat w wi臋kszo艣ci komputer贸w i konsol, by艂o tworzenie sprz臋t贸w, w kt贸rym r贸偶ni艂a si臋 g艂贸wnie pr臋dko艣膰 dzia艂ania zegara procesora, a co za tym idzie ca艂ego urz膮dzenia.

Je艣li wi臋c napiszemy sobie gr臋 w Japonii, dajmy na przyk艂ad tego Super Mario a nast臋pnie uruchomimy j膮 bez zmian na konsoli europejskiej to oka偶e si臋, 偶e nasze 30 klatek, kt贸rych wy艣wietlenie mia艂o zaj膮膰 1 sekund臋, wy艣wietla膰 b臋dzie si臋 w czasie 1,16 sekundy.

Ruchy wszystkich postaci na ekranie b臋d膮 spowolnione, r贸wnie偶 muzyka b臋dzie gra膰 wolniej, a gracz b臋dzie mie膰 wi臋cej czasu na reakcj臋, gra b臋dzie wi臋c 艂atwiejsza.

鉁 FACEBOOK:
http://www.FB.com/RetroGralnia

鉁 STRONA:

Strona G艂贸wna

鉁 MUZEUM GRY I KOMPUTERY MINIONEJ ERY:

Muzeum Gry i Komputery

#Pegasu #RetroGaming #TheGameIsNotOver