Wiecie, że każdy z Was, kto za młodu posiadał Pegasusa jest cziterem? Oszukiwaliście w prawie każdą grę nawet o tym nie wiedząc. Tak moi drodzy. Wy oszukiwaliście innych, a Pegasus oszukiwał Was. Zaraz dowiecie się jak i dlaczego.

💰 WSPARCIE:
https://www.youtube.com/channel/UCA7G7bFVZxB5D9DrHKld2Ow/join

🔴 ZASUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ!
https://www.youtube.com/retrogralniapl?sub_confirmation=1

🔴SERWER DISCORD RG

Discord

Wszystkiemu winny jest podział konsol na te działające w systemie PAL i te działające w systemie NTSC. Do tych pierwszych możemy zaliczyć naszego Pegasusa i europejskiego NESa, do drugich amerykańskiego NESa i japońskiego Famicoma.

Na potrzeby tego filmu i oszukiwania nas przez Pegasusa starczy nam główna informacja, że konsole działające z odbiornikami NTSC musiały generować obraz z częstotliwością około 60Hz i 30 klatek na sekundę, a PALowskie z częstotliwością 50Hz i 25 klatek na sekundę.

Najprostszym rozwiązaniem tego programu, stosowanym przez wiele lat w większości komputerów i konsol, było tworzenie sprzętów, w którym różniła się głównie prędkość działania zegara procesora, a co za tym idzie całego urządzenia.

Jeśli więc napiszemy sobie grę w Japonii, dajmy na przykład tego Super Mario a następnie uruchomimy ją bez zmian na konsoli europejskiej to okaże się, że nasze 30 klatek, których wyświetlenie miało zająć 1 sekundę, wyświetlać będzie się w czasie 1,16 sekundy.

Ruchy wszystkich postaci na ekranie będą spowolnione, również muzyka będzie grać wolniej, a gracz będzie mieć więcej czasu na reakcję, gra będzie więc łatwiejsza.

✅ FACEBOOK:
http://www.FB.com/RetroGralnia

✅ STRONA:

Strona Główna

✅ MUZEUM GRY I KOMPUTERY MINIONEJ ERY:

Muzeum Gry i Komputery

#Pegasu